Monday, October 29, 2012

Cerita Aku



Lepas padam blog-blog aku yang dulu, sekarang aku kembali menulis blog. Mungkin tujuan aku tidak pasti, tetapi terbuka hati untuk menulis sebagai tempat aku meluah perasaan. Kerana aku merasakan facebook kurang sesuai untuk aku luahkan perasaan aku. Luahan aku hanya untuk menghela nafas yang panjang, tanpa terusik sesiapa dan menimbulkan konflik yang berserabut. Mungkin akan dibaca sebagai satu cerita yang tidak akan terasa oleh pembaca. Tapi ini luahan sebenar dan cerita yang benar-benar berlaku.

          Pembuka kata bagi blog baru ini malas untuk aku luahkan panjang-panjang. Kerana cerita seterusnya yang bakal aku ceritakan mungkin tidak menentu panjang entrinya, tetapi cubalah fahami erti, hati, dan rasa yang ada di dalam.

No comments:

Post a Comment